Υπηρεσίες

Προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με εξειδικευμένο προσωπικό και σύγχρονες τεχνολογίες. Έχουμε πολυετή εμπειρία και έχουμε συνεργαστεί με πολλές επιχειρήσεις. Μπορείτε να εμπιστευτείτε την επιχείρησή σας σε εμάς για τις ανάγκες σας, επιτυγχάνοντας τους στόχους σας.

 

  • Enterprise Applications: Περιλαμβάνονται εφαρμογές ERP, CRM, HRMS, Retail και Financial Applications.
  • e-Commerce: Παρέχονται λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για B2B και B2C πελάτες.
  • Enterprise Integration: Η εταιρία παρέχει υπηρεσίες ενσωμάτωσης μεταξύ επιχειρηματικών συστημάτων μέσω αρχιτεκτονικών SOA και καινοτόμων μοντέλων, εξειδικευμένων για κάθετους επιχειρηματικούς κλάδους, όπως Εμπορικές Επιχειρήσεις, Λιανικό Εμπόριο, Παροχή Υπηρεσιών, Παραγωγή, Χρηματοοικονομικά, Ξενοδοχεία, Εστιατόρια, Καφέ, Logistics - Αποθήκες, Διαχείριση Ακινήτων.

Παρέχουμε υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και e-mail (Help Desk), απομακρυσμένης διασύνδεσης (remote access) και επίσκεψης στο χώρο του πελάτη, όπου αυτό απαιτείται.

Για θέματα υποστήριξης των εφαρμογών λογισμικού

  • Εγκατάσταση Λογισμικού
  • Παραμετροποίηση
  • Μεταφορά Δεδομένων
  • Εγκατάσταση Αναβαθμίσεων
  • Διευκρινήσεις επί του τρόπου λειτουργίας των εφαρμογών λογισμικού κλπ.

Το τμήμα Τηλεφωνικής Υποστήριξης λειτουργεί κατά τις εξής ημέρες και ώρες:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή: Από 09:00 έως 17:00.

 

  • Υιοθέτηση διεθνών βέλτιστων πρακτικών: Εφαρμογή των πιο αποδοτικών και αποτελεσματικών διεθνών πρακτικών στη διαχείριση έργων, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε έργου και πελάτη.

  • Δημιουργία βιβλιοθήκης γνώσης: Δημιουργία μιας τυποποιημένης βιβλιοθήκης για τη διαχείριση έργων, που περιέχει όλες τις πληροφορίες και τα πρότυπα που χρειάζονται τα στελέχη διαχείρισης έργων.

  • Αξιολόγηση απόδοσης διαδικασιών διοίκησης έργων για βελτιστοποίηση και προσαρμογή στις πρακτικές διαχείρισης έργων, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία και τις τρέχουσες ανάγκες.
    • Βελτιστοποίηση και προσαρμογή των πρακτικών διαχείρισης έργων με βάση την εμπειρία και τις τρέχουσες ανάγκες.
    • Αναβάθμιση των πρακτικών διαχείρισης έργων μέσω μέτρησης απόδοσης και προσαρμογής σε βάση εμπειρίας και τρέχουσων αναγκών.

Η μέθοδος κατάρτισης και εκπαίδευσης χρηστών της pc4service επιταχύνει τη διαδικασία μάθησης, αντιμετωπίζει τυχόν κενά γνώσης και βοηθά τους χρήστες να εκτελούν τις μηχανογραφικές τους υποχρεώσεις αποτελεσματικά και στη σωστή χρονική στιγμή.

Η εκπαίδευση μπορεί να πραγματοποιηθεί στα γραφεία της pc4service ή στο χώρο της επιχείρησης ή εξ’ αποστάσεως (distance learning) που λειτουργεί στα γραφεία της pc4service.

No1 Λύσεις για την επιχείρηση σας!

Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας

Σαφώς, μπορείτε να μας στείλετε την ερώτησή σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας ή μέσω email στη διεύθυνση που αναγράφεται στη σελίδα επικοινωνίας μας. Είμαστε πάντα διαθέσιμοι για να απαντήσουμε σε όποιες ερωτήσεις έχετε !

Scroll to Top